fredag 13 juli 2012

Inredningsbutiken Sprudla i Ljungskile♥









Hejsan!

Vilket litet smultronställe jag hittade i Ljungskile när lilla H spelade tennis där. En inredningsbutik som heter Sprudla. Tjejen som driver den heter Linda och var verkligen jättegullig! Hon har även en blogg med namnet Sprudla. Gå gärna in och kika där! Jag köpte mig en vit Sturehof kruka som jag är så nöjd över. Man kan säga att det är min födelsedagspresent från familjen. Jag fyller år i augusti så en förtidig sådan.

Ha det gott!/Kram Åsa♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Tack rara Åsa!
    Så roligt att du tyckte om min butik & att du blev nöjd med din Sturehofs kruka!
    Jag lägger upp din fina blogg på min blogglista.
    Grattis i förskott :)
    Kram, Linda

    SvaraRadera
  2. Hittade hit då jag googlade på "inredning, ljungskile" :)
    Om du har vägarna förbi Ljungskile igen missa för allt i världen inte Kärrstegens gård. Den är helt UNDERBAR. Vi bodde där ifjol och jag längtar verkligen tillbaka.

    Ha en skön vecka.
    kramiz

    SvaraRadera