tisdag 12 juni 2012

Lite fix...

                                                    Goa mamma fixade mina nya gardiner/solskydd i sommarrummet♥

                                                    Tyg  från IKEA Emmie Rand.
                                                   Denna lampfot har jag målat vit och köpt ny skärm till.
                                                   Lampan har jag hittat på vinden. Den var riktigt ful innan.
                                                   Jag skulle ha tagit en före och en efter bild. Den var furufärgad.

Hejsan!

Vart är sommarvärmen? Idag slutade jag kl. 13:00. Härligt! Då kunde jag möta upp min lilla H som hade varit på klassresa till Karlstad. Det var en nöjd kille som klev av bussen. Vart tog tiden vägen? Till hösten har jag två killar som går på mellanstadiet och själv är man fortfarande 25...

Kram Åsa♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar