söndag 3 juni 2012









Hejsan!

Vilken trevlig sommarfest vi hade igår! Våra vänner Susanne & J och familjen A var hemma hos oss. Susannes sambo J är ju en riktigt bra mästerkock så han hjälpte oss med planeringen och tillagningen av grillbuffèn. Jisses vad det smakade bra! Smakupplevelserna och råvarorna var så fint kombinerade så jag längtar tills vi ska äta upp resterna idag. Tack J! Fina presenter fick vi med. Emaljskylten med rosorna och det fina ägget fick vi av Susanne & J. Ägget har hon gjort själv. Så fint! Familjen A visste att jag önskade mig BRUKA:s pasta skål. Så gissa om jag blev glad och rörd när jag fick just den skålen. Titta vad fint den står på hyllan i köket. TACK ALLA♥

Idag blir det en slappardag för jag har blivit förkyld igen. Så nu ont i bihålerna igen, suck. Jag var ju just snuvig. Tur att jag har en bra bok att mysa med resten av dagen. Marie Jungstedts Det fjärde offret. Älskar hennes böcker och de karaktärer hon beskriver.

Sköna Söndag!/Kram Åsa♥♥♥

4 kommentarer:

  1. Oj, det ser riktigt gott ut!
    Så fint dukat också...............

    Den boken är bra,
    hoppas du kryar på dig,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. TACK själva för en helmysig kväll som vanligt!!! Mmmm vad gott allt var och efterrätten var himlagott!

    Det är alltid lika mysigt att träffa er och min sambo J gillar ju att kocka:-)

    Idag har vi tagit det lugnt och jag har städat ur Emelies gamla rum. Det blev såå fint, men tomt nu när hon flyttat. Nu är hon i alla fall hemma igen från Turkiet. Såå skönt att allt gått bra, nu väntar hennes födelsedag på onsdag då hela Sverige flaggar och sedan studenten...
    Kram så ses vi!
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Vad smarrigt allt ser ut o vilka fina presenter du fick!

    Gillar oxå Marie Ljungstedts böcker, det fjärde offret har jag läst, spännande!

    Hoppas du kryar på dig,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej Åsa:)Vad gott det ser ut.. Ni är väll bra på att göra god mat hela gänget.. Krya på dig..
    kram:)

    SvaraRadera