söndag 27 maj 2012

Lite nytt♥




Hejsan!

Bloggtid är svårt att få till just nu samtidigt som vår dator krånglar. Dags för service. Kuddöverdragen är från H & M. De passar fint på kökssoffan i köket. Den lilla ballerinan är från LEV VACKERT. Jag är lite svag för dockor faktiskt. Kotten köpte jag när de reade ut och stängde butiken Home of sisters. Förra helgen firade vi min mans mamma som fyllde 80 år. Det gjorde vi rejält i dagarna två hos min mans ena syster på landet. Det var så trevligt och gott! Tack♥ Min syster med familj var också hemma så det blev middag och mys hos mamma♥
Nu i helgen har vi haft Fastingen i Kristinehamn. Tivoli och andra festligheter. Igår var jag på tjejmiddag som var himla trevligt. TACK ALLA! Underbart med sol och värme. Nu börjar man allt längta efter semester.
Ha en fin kommande vecka!/KRAM Åsa♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Låter som en toppen helg för er, fina saker du har köpt , duktig du är att få till det där med tjejträffar, ha en bra vecka kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan Åsa! Hoppas allt är bra med er, blev stormförtjust i dina kuddar från HM, jätte snygga! Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Fräscha inköp, vännen:-)
    Härligt att träffa släkten en sådan fin helg!
    Kramis Susanne

    SvaraRadera