lördag 5 maj 2012

Favoriter♥




Hejsan!
Idag visar jag min fina present från goa rara mamma som precis kommit hem från sin Stockholmsvistelse hos min syster med familj.Vita elefanter på svart botten, hon vet precis vad jag tycker om hon. Det var dags att byta mina marinblåa elefantunderlägg från Svenskt Tenn som hållt bra i 2,5 år. Tyvärr hade den blå färgen utgått. Förra helgen spelade killarna Örebro outdoor tenniscup. M åkte ut efter första matchen mot den som tog hem spelet i pojkar -12. Han gjorde en kanonprestation, så han var rätt nöjd ändå. H spelade i pojkar -10. Han kom till slutspel i och med att han vann sin pool. Han kom till final där han slutligen vann. Grattis!

Nu i helgen går Picassospelen i Kristinehamn. Det är roligt med en hemmatävling för det blir ju en hel del resor.
Visar min fina underbara engelska pelargon som blommar igen.

Ha det gott!/Kram

1 kommentar:

  1. Engelsk pelargon är så fint!
    De är så söta tablletterna och nu har du nya fina:-)
    Killarna är så duktiga i tennis, kul att det går bra för dem!
    Kul och ses förra helgen!
    Ha en fin helg, vännen!
    Kram Susanne

    SvaraRadera