lördag 17 mars 2012

Lite vårnytt♥


De fina pastelliga äggen är från NETTO. Me like♥

Hej!
Kännt mig piggelin i två veckor nu vilket känns underbart. Ljuset påverkar mig som sagt positivt. Känns lite som man går i ide under vintern. Hittade söta ägg på Netto för 10 kr styck. Fina eller hur? De är prickiga vilket inte syns så bra på bilderna. Sedan hittade jag en konstgjord pärlhyacint på min favvo inredningsaffär Lev Vackert som ligger på vägen ut mot Kristinehamns skärgård. Förra helgen spenderade vi fredag-söndag i Örebro. Killarna spelade pojkar-10 0ch pojkar -12. Lilla H tog hem spelet i pojkar -10 klass. Grattis! M spelade också jättebra och gjorde riktiga kanonmatcher som han var riktigt nöjd med. Kul!
Idag blir det en tur till ett loppis och ikväll är vi bortbjudna på middag. Härligt!
Ha det gott!/Kram♥♥♥

6 kommentarer:

  1. Riktigt söta små ägg!
    Tänk inte behöver det vara så dyrt allting, man kan hitta jättefina saker även till ett lite billigare pris!
    Rusta tycker jag är ett ställe som har en hel del fint också........

    Loppisbesök och middag låter som en mysig
    lördag.

    Ha det fint,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Håller med dig och Anneli att det finns mycket fint som inte alltid behöver kosta så mycket..jag är inte alltid så märkesfixerad:-)
    Ibland handlar jag på Netto, Jysk och Rusta.
    Åsa du hittade precis likadana pärlhyacinter i påse som jag hos Lev Vackert, fint:-)
    Camilla tog med mig på en loppis och stanrunda idag. Trevligt! Ha en mysig kväll, vi ska på 80-talsfest med min lilla fot...
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Fina bilder du tar Åsa! Jättesöta ägg, härligt med påsk! Just påsken tror jag är min favorit högtid på året, våren på väg och man får lite ny energi! Hoppas vi får till en fikaträff i april! Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Vad fina ägg..Du påskpysslar..Skönt att ha lite mer energi nu när när kommer hem ifrån jobbet!!Ha en bra vecka kram..Ska du gå på bloggträffen den 15 maj i Lev vackert huset?

    SvaraRadera
  5. Så fina ägg i från netto, du påskar till det så mysigt...
    Ska nog ta mig en tur till netto för att kika efter dessa ägg, får bli i veckan.
    Kram och trevlig vecka Lotta

    SvaraRadera
  6. Hej Åsa!
    Vad kul att höra från dig! :)

    Vilka söta ägg o till bra pris dessutom!

    Ja, våra katter drar också in en massa smuts nu, får städa bort små tassavtryck både i fönstren och på golven:)

    Bra spelat av dina grabbar!

    Ha det gott,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera