söndag 5 februari 2012

Lilla vita rummet♥

Nu har hyllan som jag målat vit och satt på krokar
kommit upp.
♥-an kan man aldrig ha för många av.

Denna lilla tavla hade min man över sin säng när
han var liten, sedan S och M lilla H fick sin egen av faster
och gudmor G.

Hejsan!
Idag är det inte lika kallt ute så det lockar faktiskt att gå ut på en promenad. Killarna ska iväg till tennishallen ett par timmar. H känner sig lite bättre idag. Melodifestivalen var riktigt bra igår. Loreen blev en favorit direkt.
Ha en bra kommande vecka!/Kram Åsa♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Hej Åsa
    Underbart rum...å gilla tavlan :)
    å missa nu inte.......

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter...
    redan 95fina bloggar med
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Det är ett gulligt rum, gillar tapeten...vi har ju den i hallen.
    Var hittade du vägghyllan, görfin!
    Du kan få måla en fjärilstavla till mig också. Just nu är jag väldigt inne på fjärilar...
    Den gamla tavlan är också så fin.
    Loreens låt får vi svänga runt till när vi ska dansa i vår...
    Här var det täta inlägg, jag ska nog lägga in ett snart igen.
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Hoppas allt är bra med dig, länge sen jag kikade in här nu:)

    Vad fint det blev med hyllan!

    Loreens låt var bra, gillade den och Dead by april bäst.

    Kraam Jenny

    SvaraRadera