söndag 7 augusti 2011

Sommarliv♥

Susanne och jag njuter av en god drink innan maten.

Scampi marinerade med chili, vitlök och lime♥



God mat som alltid när vi träffas.


Susanne fixar innan avfärd.








Underbara klipphällar♥








Jag på Susannes och J:s fina båt.


Hej!


Visar idag bilder från ännu en underbar sommardag! Jag och min familj fick följa med Susanne med bloggen Blåbär och hennes sambo till Svinön. Vi grillade korv, fikade, solade och badade. Det var så mysigt! På kvällen grillade vi tillsammans. Tack♥


Nu i helgen spelar killarna Bofors tenniscup i Karlskoga. H vann fyra matcher igår i pojkar -10 och vann därmed sin pool och M vann semifinalen idag nu på morgonen. Han spelar final i pojkar -12 senare idag.


Ha det gott! /Kram Åsa♥♥♥












2 kommentarer:

  1. Underbart vackra bilder , vi ska vara stolta över vår vackra stad , härligt såg det ut när ni satt så avslappnat i dom fina stolarna kram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag vi hade, det är sommar det:-)
    Tänk att sommaren går så fort bara, men vi ska ses på torsdag igen hörde jag. Kul att se fam. H´s stuga. Nu har jag jobbat första dagen och förstår att vi har mycket att göra innan måndag när barnen kommer...
    Vad killarna är duktiga och kämpar på med tennisen. Kul!!!
    Vi ses!
    Kram Susanne

    SvaraRadera