torsdag 4 augusti 2011

Fin tavla gjord av en gammalskåpdörr och änglavingar.



Fint i hallen med vita och gråa nyanser.



Nytapetserat i vardagsrummet i grått och vitt med svarta

och vita detaljer.








Vattenbad i den inglasade verandan.




Utsikt från verandan.




Hallonpaj och blåbärspaj blandad med cremefraiche♥



Hejsan!


Sista semesterveckan och underbara sommardagar med familj, släkt och vänner. I förrgår var vi på landet och umgicks med min mans systrar med familjer. Först åt vi god grillbuffé med bl.a vildsvin och älg hos en kusin till barnen. Han bor på en mindre gård som var så charmig. Huset och trädgården hade en skön mix av den lantliga stilen som jag gillar. Tack M! Sedan tog vi efterrätt och kaffe i min mans gamla föräldrarhem. Därifrån bilderna idag. Där bor också en kusin till barnen och hans söta och goa flickvän. De har renoverat och förvaltat den lantliga stilen som passar så fint i det huset. Tack för en underbar sommarkväll som jag kommer att bära med mig länge!


Kram Åsa♥♥♥













1 kommentar:

  1. Så mysigt hon verkar ha det Rolfs syster.
    Kram kram Lotta

    SvaraRadera