måndag 2 augusti 2010

Industrilampor...

Dessa snygga gräddvita industrilampor kommer ifrån
webbutiken "Julias Vita Drömmar". Har beställt två som
kommer att sitta bredvid varandra ovanför diskhon vid fönstret.
Mejlade till goa Julia och frågade om jag fick låna dessa bilder.

Hejsan!

En semestervecka har vi kvar att njuta av alla tillsammans. Min man har en gipsad högerarm så han blir hemma lite till. Min sommar har varit fantastisk och jag känner mig lugn och utvilad. I helgen var det tennis för hela slanten. Mina pojkar spelade Bofors cup i Karlskoga. De har tränat en hel del i sommar så det var roligt att se att de har gått framåt. De fick med sig varsin fin buckla att ställa på sina hyllor. Grattis! Det är så roligt att åka iväg på tennistävlingar, man träffar nya människor och knyter nya kontakter. Pojkarna lär känna barn från andra städer och har riktigt roligt mellan matcherna. Precis som det ska vara.

Ha det gott!/Kram Åsa♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Hej Åsa! Vilka fina o läckra lampor du köpt, blir säkert superbra. Vad duktiga o energiska dina pojkar är med tennisen, kul att få träffa nya människor också....Må så gott! Sommarkramar Therese

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa1
    Vad bra då vet du att vi kommer...
    Vad roligt att vi blev gjudna.

    snygga lampor då får jag kanske se dem den 14
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej min goa vän!
    Snygga lampor, det kommer bli såå fint i köket...
    Killarna är för goa och duktiga, får ta oss en titt när de spelar snart. Fin bild på dem i tidningen idag!!!
    Ha det såå skönt i Loka Brunn och njut.
    Snart är det dags för fest, det ska bli görkul!!!
    Kramis Susanne

    SvaraRadera