måndag 9 augusti 2010

Ändrat om lite...

Min mormor Hillevi♥ Jag var bara två år när hon dog.
Min morfars syster Alva och mormor. Gulligt att de
tillsammans gick till fotografen.




Nyputsad silverbricka, fint att ställa favoritkrukan på.



Månbordet har fått flyttat in i matsalen.




Vit duk på bordet för det ska bli fest i till helgen.



Hej!
Idag visar jag lite bilder från vår matsal. Jag har lagt på den vita duken för i helgen ska jag bli firad lite i förskott. Så i veckan blir det lite städning och förberedelse inför festen. Första dagen på jobbet gick bra, förstås. Imorgon ska jag öppna på fritids och då ringer tre klockor klockan fem, så nu blir det mys med CSI NY och sedan sängen.
God kväll/ Kramis Åsa♥






5 kommentarer:

  1. Åhh ha så skoj på festen!!:-)
    Vi drar till Mallis imorgon, lääängtar!!!:-)

    Må gott vännen!

    Stora kramen Sofia

    SvaraRadera
  2. vacker med gammla fotografier ,fint allt det andra också kram !

    SvaraRadera
  3. Hejsan.

    Gamla foton det är ju så fint!
    Så söt din mormor var....eller är... hon kanske lever?

    Lampskärmen tyckte jag om på bordet...snyggt med texten på.

    Ska du fylla år?
    I så fall Stort grattis redan nu.

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  4. Hej Åsa!! Skulle oxå vilja ha gamla bilder på mina släktingar..Får höra med min faster..
    Kul att få komma på fest..Vi ska bara bearbeta våran barnvakt den stora dottern"ler"..
    Ha det så bra städa inte ihjäl dig det blir fest ändå...Kram/Helen vi syns på Lördag!!

    SvaraRadera
  5. Så fint det blev och det var det innan också:-)
    Vi kommer ha så kul och god mat och dryck brukar det alltid bli. Hoppas ni känner att ni fått lite hjälp...
    Jättefina foton på dina släktingar. Jag ska nog be mamma om några också.
    Sov sött så festar vi i morgon!!!
    Kramis Susanne

    SvaraRadera