söndag 30 maj 2010

MORS DAG & SNÖ OF SWEDEN


















Hej!
Idag är det en strålande vacker dag iallafall nu på morgonkvisten. Jag blev gratulerad på Mors Dag igår. Då fick jag ett par örhängen som jag önskat mig och ett superfint halsband som matchar till.
Vi gick även en sväng på Fastingen så att barnen fick åka lite karuseller och passade också på att äta grillbuffe´n på Mastmagasinet.
Igår morse var vi även till Hammarö för seriespel i tennis. Med härlig laganda och bra coaching av ledaren Per, tränaren Håkan samt föräldrarna vann de alla sina fyra matcher. Tack för underbar tennis, killarna är så duktiga!!!
Nu är det bara två veckor kvar fram tills det blir sommarlov. Barnen längtar dit. Ha en fin kommande vecka/ KRAM Åsa♥♥♥



2 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Oj...jättefina smycken.
    Halsbandet var ju kanonsnyggt...blir riktigt avis.
    Fina presenter. Du blev uppvaktad du.

    önskar en fin dag och vecka,
    Stor kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra bilder vännen.
    Vackra smycken till en vacker tjej också:-)
    I kväll tog jag och Janne oss en promenad i skärgården och njöt och då träffade vi grabbarna och Rolf. Hoppas vi ses snart. Synd att vi inte orkade hänga på i lördags.
    På studentbalen hänger du väl på med tjejgänget. Då beger vi oss ut igen.
    Må så gött!
    Kram Susanne

    SvaraRadera