fredag 30 oktober 2009

Äntligen en BRUKA brevlåda!




Hejsan!
Fredag eftermiddag, I like! Idag sprang jag min andra runda den här veckan. Försöker komma iform, blir lite piggare i höstmörkret med rörelse. Igår köpte jag min fina BRUKA brevlåda i en affär som hade massa fina saker i det märket.Jag tror att affären heter "Rum och Kök" och ligger på Drottninggatan i Karlstad. Hittade mycket där som var fint.
Vår katt Iniesta älskar att vara med och öppna kartonger. Ikväll blir det kina mat, sushi och mys. I helgen ska vi umgås med min syster med familj som kommer hem från Stockholm. Ha en skön helg alla bloggare! Tänd ljus och njut av livet♥


3 kommentarer:

  1. Tur att ni får ha egna postlådor isället för posten fula tycker det är roligare när alla får ha sin egna personliga, den kommer att passa jätte fint ihop med erat hus (och stil ) ha en jätte trevlig lung myshelg tillsammans med din syster med familj kram Gun-Britt W

    SvaraRadera
  2. Fin postlåda, påminner mig om att vi behöver byt ut våran. Barstolarna är från Ikea.....fanns endast i trä på Ikea i Örebro som tur var skulle min man till Götb. så han köpte dem där. Konstigt att det inte uppdaterar sig som det ska....tycker att det ofta strular med blogger eller så är det vår dator som krånglar. Ha det gott Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej svejs Åsa! Här har jag missat lite ser jag...Vilken fin hissgardin du visade i förra inlägget. Själv har jag samma tyg o kuddar i vinrött till jul. Jättesnygg postlåda från Bruka också! Vad kul att vår vän Gun-Britt har börjat skriva också...Må så gott! Kramis Therese

    SvaraRadera