tisdag 16 juni 2009

Bröllopsdag...

Denna kakburk har jag suktat länge efter, hittade den
i en handelsbod på Berget i Degerfors.


Älskar vit azalea. Den är nu i full blom. Den blommade hela december
och blommar nu igen.


Vår doftjasminbuske som doftar ljuvligt. En bröllopsgåva.








Våra rosa rosor börjar nu att blomma. Vi har satt
dem tillsammans med lavendel för att de kombinerar
varandra så bra. Det är så vackert.



Hej alla bloggare!
Det var ett tag sedan sist. Tiden räcker inte riktigt till. Idag har jag haft en bra och solig dag. Jag och min barngrupp har varit i Degerfors på Berget. Vi har bakat tunnbröd, varit på museum, handlat i handelsbod, tittat på djur och lekt i svingelskogen. På kvällen fick min skola ta del av äventyrspedagogik och vi åt god mat tillsammans. När vi satt där och pratade kom jag plötsligt på att jag och min man har åttarig bröllopsdag. Hjälp! Hur kan man glömma det? Det var en underbar dag i ens liv. Man minns den som det vore igår. Skyndade hem och kramade på min man. Kram/Åsa

6 kommentarer:

  1. Ja fy, hur kunde du glömma det ;)...*fniss* helt OK !
    Min sambo sa till mig, när jag bredde mackor en kväll, du idag " darling " firar vi 16 år som förlovade....ooops...vad säger man !!

    Vilken rolig dag ni haft & tur med det fina vädret oxå =)
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. God kväll Åsa!!! Grattis till bröllopsdagen..
    Vad fina ni var på kortet...Tjusiga...
    Ja tiden räcker inte till.. Man ska hinna med och njuta också för det är det viktigaste nu..
    Ha en riktigt skön midsommar helg kramar/Helen

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis på bröllopsdagen! Ni är jätte fina på kortet! Ja, det är lätt att glömma, tiden rullar ju på... Men ni fick ju i alla fall en fin dag! Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen! Tack själv....Jag blir jätteglad när jag ser att du varit inne o lämnat mig en hälsning! Såå trevligt! Visst är det mysigt i svingelskogen o berget.....vi var där med wilmas klass för en månad sen....Såå fint! Grattis till Er Bröllopsdag! Så fina ni var...Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  5. Hej Åsa!
    Grattis till din bröllopsdag!!!!
    Ni är så fina på kortet.
    Önskar dig en trevlig Midsommar Kramis Lotta!

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Ville gärna skicka en award vidare till dig, för att du inspirerar mig i livet och på bloggen. Hörde att Janne pratat med dig igår. Hoppas ni får det mysigt på midsommar, men det kändes mer rätt att komma till Lena, eftersom hon frågade oss först. Det var inte lätt för oss...Vilka fina bilder du visar, ert bröllop var så fint i kyrkan, trots att vissa vänner pikar för festen efteråt...
    Mysig dag ni verkar ha haft med ditt jobb, dit åkte vi alltid när jag jobbade med F-klass.
    Ha det gott, jag jobbar i morgon av egen vilja. Vill få mer iordning i klassrummet, innan jag tar semester...
    Kramis Susanne

    SvaraRadera