lördag 14 juli 2012

Sturehof♥



Hejsan!

Jag har länge suktat efter en Sturhof kruka och nu äntligen är den här. Det är keramikern Tina Hellman från Sturehofs krukmakeri som designat krukan. Den är egentligen tänkt att ha pelargoner i, men Linda med butiken Sprudla hade lavendel i sin skyltning och det tyckte jag var så fint. Igår hade jag en slappardag och tröttheten var enorm. Jag gick mest och njöt och drömde mig tillbaka genom mina kort till västkusten. Idag blir det tennis för killarna och jag ska ge mig ut på en promenad. Sedan ska jag börja på min nya bok av Marie Jungstedt Den sista akten.

Ha det gott!/Kram Åsa♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker kruka fin form förstår att du är trött efter allt ni gjort skönt att då ta igen sej med en bok kram

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev!
    Kram, Linda

    SvaraRadera