tisdag 4 januari 2011

SALK & INFLUENSA...


Hej!
Visar idag en bild inifrån Salkhallen. Här ser ni tennisbanor i två plan, men de finns i tre våningar. Lilla H är iväg och tränar nu på morgonen med en kille ifrån Kristinehamn för att spela sin andra match kl.10.30. Han vann sin match igår med 7-5, 6-3. Går han inte vidare idag så åker vi hem. M har fortfarnde feber. Han har haft ca. 39,5 på kvällarna. Han är hostig och bara ligger ned framför tv:n. Han är så otroligt go och omtänksam, fast det är han själv som är sjuk. Jag har haft huvudvärk i några dagar och idag ont i kroppen när jag vaknade. Hoppas att jag håller mig på benen. Börjar krypa lite i kroppen för det finns inte mycket att göra i syrrans lägenhet. Igår kom syster Mia ifrån Gällivare. Hennes familj är kvar där hos farmor och farfar. På kvällen passade hon och jag på att åka till Sickla köpcentrum. Där fanns det många fina butiker. Var bland annat inne i en stor HIMLA- butik och en mysig inredningsaffär som hette `Two shabby Chicks`. Handlade inte så mycket, bara två ljuslyktor på Indori, vilken var en häftig indisk affär.
Ha det så gott!/KRAM Åsa♥♥♥

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Nu är ni visst hemma igen sa min sambo som mötte er på Coop...Skönt efter detta snöoväder.
    Vad kul för killarna att vara med i en så stor tennistävling. Synd att mattias med blev, hoppas ni klarar er.
    I Sickla köpcentrum har jag också varit till när vi hälsat på Pirjo som också bor i Hammarby Sjöstad. Det är ett fint område.
    Hoppas vi kan ses i helgen!
    Kramis Susanne

    SvaraRadera