onsdag 10 februari 2010

Fler burkar...


Hej!
Igår var jag på en otroligt bra kurs i Bengtsfors (Dalsland). Vi var och besökte "mattesmedjan". Där var det en man som var så underhållande och berättade om matematik på ett så bra sätt att man blev riktigt mattesugen. Gå in på www.mattesmedjan.se och ta del av hans stora projekt. Efter vi hade ätit en god lunch skulle jag och IB gå in i leksaksaffär, vägg i vägg fanns en annan inredningsaffär. Då stod de där bara sockerburken och teburken som jag länge hade varit på jakt efter. Tror ni jag blev glad? Så kan det vara, där man minst anar att man ska hitta något.
Idag blev jag så glad också för då skulle jag gå en annan väg hem från jobbet för att få lite extra motion. Då kom min ungdomsvän A gående med hennes söta lilla flicka som är 8 månader. Det slutade med att hon följde med hem på en fika, vilket var så mysigt. TACK för den goa promenaden och stunden! Ha det så gott/Kram Åsa♥

6 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Jättefina burkar du köpt!!!!
    Så kan det vara att när man minst anar så springer man på något man letat efter.
    Kul.

    Samma med din "gamla" vän, sådana möten blir oftast bäst...

    Ha en fin kväll,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Burkarna är jättesöta!
    Vad kul att det var bra på Mattesmedjan, mina arbetskompisar var där i höstas, när jag var sjukskriven. Kul att träffa en gammal vän och sedan ta en fika. Jag har tänkt på att du slutar tydligen tidigt på onsdagar, jag är ledig, så vi kan ju ta en promenad eller fika någon gång:-)Du missade en trevlig tjejkväll igår, men det kommer fler tillfällen...
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Vad bra att det var en rolig och givande kurs du gick på:)

    Jättesöta burkar du fick tag på:)

    Hoppas du hade en trevlig fika med barndomsvännen!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Verkar vara en intressant kurs, jag som är usel på matte, hihi.

    Och vad kul att träffa en gammal kär vän, ovärdeligt!!

    Må gott vännen så hörs vi!

    Kramkram Sofia

    SvaraRadera
  5. Hej Åsa! Vilken trevlig dag du haft! Burkarna var jättefina, o vad roligt att träffa en gammal kompis också! Du undrade om min musik på bloggen, kul att du gillade den! Sångaren heter Kim Larsen. Ha en bra dag! Torsdagskramar Therese

    SvaraRadera
  6. Så snygga skulle behöva lite fler urkar också.

    SvaraRadera