söndag 15 april 2012

Efterlängtad fikaträff♥

VÄNSKAP♥


Hejsan!
I fredags träffade jag min barndomskamrat Lotta på en fika hemma hos mig. Hon har också en blogg som heter Vita Villa Säter. Gå gärna in och kika på deras fina hem! Hon är fyrabarnsmamma och hennes två äldsta leker så bra med mina killar. Vi gick år 1-5 tillsammans, sedan flyttade hon. Jag fick en jättefin ljuslykta och ett te som hade det passande namnet Vänskap. Tack♥ Alltså är det något jag minns från min barndom så är det lekarna med henne. Vi var även tokiga hästtjejer som åkte stadsbuss med våra hästhinkar med skötselsaker i. Hennes mamma hade sparat en saga som hon och jag hade skrivit och målat tillsammans. Det är så roligt att vi fortfarande har kontakt med varandra.
Ha det gott!/Kram Åsa♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Hej igen! Maj blir toppen, kolla när du slutar tidigt så kan vi bestämma en dag! Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Underbart med vänner =)
    Mysig blogg du har.

    Trevlig kväll
    Tessan

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt att träffas för er!
    Roligt att ha kontakten och alla gamla minnen tillsammans:-)
    Tack för ett roligt sällskap igår, såå kul och att dansa igen var roligt. Idag har jag haft lite ont i foten, men det var det värt:-)
    Kramis vännen!
    Susanne

    SvaraRadera