söndag 12 juni 2011

Näckrosbad i sommarrummet♥

Näckrosorna och ide´n är från den ljuvliga "Lev Vackert" butiken♥









Mina nya skor från träskofabriken i Karlskoga♥





Jag älskar jordgubbar♥


Hejsan!


Den här helgen har killarna spelat Picasso cup i tennis. M ställde upp i pojkar-14 och pojkar -12 och H i pojkar -10 och pojkar -12. Killarna gick båda två i semifinal i pojkar -12 och H vann i pojkar -10. Grattis! Igår var jag och mamma en sväng till karlskoga och shopade lite sommarkläder till mig och ett par snygga träskor.


Imorgon kommer en efterlängtad tjej från USA som ska bo hos oss i två veckor. Hon ska spela våran stora tennistävling Womens Cup 2011 (Damtennis i världsklass 18-25 juni). Det är fjärde året i rad som denna proffstävling ska spelas i Kristinehamn. Startfältet består av professionella spelare från ett 30-tal länder. Det ska bli jätteroligt, men jag vet att den kräver mycket jobb.


Ha det gott!/Kram Åsa♥♥♥






2 kommentarer:

  1. Spännande för Pojkarna och ha någon proffstjej som bor hos er kramar till er alla !

    SvaraRadera
  2. Såå vackert!!!
    Vi var där igår hos Ingela och Petra och köpte varsin Creamklänning, så gullig.
    Näckrosorna var så vackra i zinkbaljan, jag såg dem igår.
    Fint blev det hos dig också.
    Jag såg att det var massor vid tennisbanan i helgen. Kul att det går så bra för killarna!
    Vad roligt att ni får besök av tennistjejen ett tag nu. Då blir det mycket tennis...
    Vi ses på studentfirandet på fredag!
    Hör av mig om presenten till E.
    Kram kram Susanne

    SvaraRadera