fredag 18 mars 2011

♥ FREDAGAR ♥

Hej!



Bästa dagen på hela veckan är fredagar. Undrar om det beror på all förväntan man har på det som kommer hända under helgen. Mys med familjen och olika aktiviteter man har tid att göra, sova lite längre på morgonen, god mat m.m. Jag har haft en toppenvecka på jobbet vilket känns så skönt. Goa kollegor och härliga barn! Förra helgen gick i tennisens tecken. Vi var i Örebro fredag, lördag och söndag. Pojkarna kom till kvartsfinal i pojkar -12 och pojkar -10. De var jätteduktiga! I helgen blir det RM- kval i Skara. Visar idag en helbild på M:s säng. Byrån ni ser en skymt av har jag också målat råvit.


Nu har vi beställt tapeter även till H:s rum. Det blev en grå/vit randig tapet från Boråstapeter anno 1905, som är klassiska tapetmönster. Killarna är iväg och tränar tennis så jag får snart börja med maten.
Ha en skön helg!/KRAM Åsa♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Snyggt!!!!
    Överkastet var ju härligt.

    Håller med dig...Fredag är en skön dag.

    Ha en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Fredagar är min bästa dag också, en skön helg framför sig efter en veckas jobb. Jag är ofta så trött efter jobbet så det blir inte så mycket annat gjort.
    I morgon ska vi på Pernilla och Mats 40-årsfest på Mastis, vilket ska bli görkul!!!
    Vi får försöka ses snart. Jag missar ju avsmakningsmenyn på fredag, då jag och Lotta åker till Danmark.
    Hälsa lycka till till grabbarna!
    Kramisar Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Vad fint grabarna får det.
    Jag tar det jättelugnt i dag intar soffläge.

    Tror det är något som går runt, runt på jobbet, så tråkigt.

    Jag har lite trevliga saker framför mig börjar på R.... den 8 maj, jag vet du älskar det, "blink, blink"

    Kram och ha en skön söndag em
    Lotta

    SvaraRadera