lördag 23 oktober 2010

Vinterkallt...








Hejsan!
Hösten går mot sitt slut och det börjar bli dags för vinterjackan. Hittade lite fina saker på IKEA förra helgen. Strutar att hänga t.e.x i granen eller på kroken. Glasburkarna med stjärnor fastnade jag även för. Igår var vi på en mycket trevlig smakmeny på Ölme Prästgård. Vi var elva personer i vårt sällskap som smakade på många olika rätter. Vi diskuterade, skrattade och fyllde i varsit formulär. Till våren är det åter dags för en ny smakmiddag, den ser vi fram emot!
I vår familj är det mycket tennis just nu. Barnen tränar minst tre gånger i veckan samt ofta tävlingar på helgerna. Jag börjar så smått längta efter december månad med allt julmys.
Ha det gott!/ Kram Åsa♥♥♥

2 kommentarer:

  1. fina saker du har hittat är själv väldigt förtjust i strutarna, Nils och jag köpte strutar + fint papper på mazarin förra julen , Visst börjar man längtar till julen , ha en bra dag kram ! !

    SvaraRadera
  2. Hej min goa vän!
    Vad fint strutarna passade mot den nya tapeten.
    Visst hade vi trevligt och gott var det. Punschhonungen var god, vi bjöd på den med vaniljglass när vi hade främmat på lördagen.
    Nu är det en skön fredagkväll i soffan och jag bloggar lite, det var länge sen, är ofta sååå trött...På måndag ska vi till Sth på Skolforum, sedan är jag ledig, skönt!!!
    Hälsa grabbarna lycka till på tennisen. Är det hemma? Har ni anmält er till festen 13/11? Vi ska göra det...
    Ha en mysig helg!
    Kram Susanne

    SvaraRadera