söndag 9 augusti 2009

Hemma hos faster M & Min mans föräldrarhem...








































































































































































































































































Hej alla bloggare!
Igår var vi till Gottbol och badade. Det var en härlig dag på stranden. Jag badade första gången för i år i Sverige. Samtidigt bjöd vi in oss själva till mina barns faster med familj på lite fika. De bor så fint på landet i Rudskoga. Hon gillar inredning precis som jag och tycker om att fixa och dona. Visar idag lite bilder från deras fina hus. Idag blir det tennis och bad. Ha en skön söndag! KRAM åsa












7 kommentarer:

  1. Hej Åsa!
    Vad kul med hembesök! Vad fint dina barns faster med familj har det, det märks att hon gillar inredning:)

    Coolt med kristallkronan där i uterummet!

    Ha en jättebra kommande vecka,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Vilken härlig eftermiddag vi hade i Gottbol idag. Kul att vi kunde umgås och bada ihop. R´s mamma bodde också fint och hans syrra likaså. Fin inredning och fina prylar, de har också lila i sovrummet som er. Jag tyckte också att det var coolt med kristallkronan på altanen, vi får nöja oss med vår i matrummet...
    Ha en fin arbetsvecka:-)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Vilket fint hem! Kul att få se så många bilder! Hoppas det fina vädret fortsätter. Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! vad kul med lite " hemma hos"...Ser såå hemtrevligt ut! På onsdag ska jag till Kristinehamn o hälsa på Fam. Sandgren! Ska bli jättekul! Hoppas att du får en bra vecka! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  5. Vilket fint hem du visar foton ifrån!
    Det märks när någon är intresserad av inredning och tycker om sitt hem!
    Ska kika vidare på din blogg, har inte varit här på ett tag.

    Ha en skön dag, Kram Anneli.

    SvaraRadera
  6. Hej Åsa! jag trodde jag skulle få se en skymt av dig igår....jag var hos Gun-britt i går. Så hon visade var du bodde och då var det en tjej utanför hos dig som vi trodde var du men det var nog din dubbelgångare! Åh, vad fint ni har i Kristinehamn! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  7. Hej Åsa!! Fina bilder på en mysig inredning...
    Jag har jobbat två veckor redan... Vi syns till veckan kram/Helen

    SvaraRadera